top of page

Naše znalosti a otevřenost Vám pomůžou dosáhnout lepších výsledků Vaší práce v primární prevenci. Zesílíme využití Vašich prostředků tak, aby se ti kterých se to dotýká nebáli říct si včas o pomoc

Upoutáme pozornost posluchače díky vlastním znalostem problematiky závislosti a její vnímání dospívajícím člověkem.

Nepřicházíme se prezentovat jako odstrašující příklady, protože to nedává v rámci hodnotné edukace žádný smysl. Naopak objasňujeme fyziologickou definici rizika vzniku závislostního chování. Takže né z důvodu odstrašování, ale pro příklad za účelem pochopení těchto definic používáme vlastní zkušenosti v žitých souvislostech, abychom maximalizovali potřebnou pozornost.

Poté můžeme rozvíjet diskuzi směrem k současným tématům o kterých je nutné uvážlivě komunikovat. 

Témata v současnosti nejvíce rezonující jsou
HHC, CBD, KRATOM, ALKOHOL, CIGARETY, SOC. SÍTĚ +, SEBEPOŠKOZOVÁNÍ, DUŠEVNÍ ZDRAVÍ



 

logo programu edukačních přednášek Chci žít

v edukačním programu

20231212_084944_edited_edited.png


 

  • pochopení závislosti

  • minimalizace rizik při experimentování

  • duševní zdraví - zdravý životní styl

  • odvaha říct si o pomoc

  • společenská zodpovědnost

  • dlouhodobá spolupráce a podpora

Benefity 

Screenshot_20240208_224045_Gallery_edited.jpg

Reference

"Program Chci žít jsme realizovali v šesti třídách s žáky v rozmezí 15–17 let. Žáci hodnotili program jako přínosný, někteří hovořili o tom, že je to nejlepší beseda, kterou ve škole absolvovali. Chválili lektory a jejich otevřenost. Z pohledu pedagoga vnímám program jako zajímavý, prospěšný, velmi dobře koncipovaný.....
“rozhodně nejlepší přednáška, kterou jsme na škole měli. Hlavní výhodou byl lidský přístup a upřímnost...“

Daniel Antal sexta, Gjj Ltm

tímto projektem pomohli nejen nám, ale v budoucnu určitě budou moci pomoct i dalším...

Karolína Kúhnová

“po celou dobu jsme k sobě měli vzájemný respekt a přišla mi to zatím jako nejpřínosnější přednáška, kterou jsme kdy měli...”

Johana Němečková 6.S

“dokážou vše vysvětlit tak, aby to obyčejný člověk, který o tom nic neví, dokázal pochopit...”

Rozálie trnková 5.S

Statistika*


 
1. Jak přednášku hodnotíte z hlediska přínosnosti?
 
2. Jak na Vás zapůsobili lektoři?
 
3. Cítili jste se v prostředí přednášky bezpečně?


*anketa proběhla v Únoru 2024 mezi studenty GJJ v litoměřicích a studenty SPŠ v Ústí n/L. Celkem odpovědělo 26 studentů v  rozmezí 15-18let

4,22

0bodů 

5

4,27

4,16

4,21

Pro koho je program určen

Žáci a Studenti od věku od 12 let
 

  • základní a speciální školy

  • střední odborné školy a učiliště

  • gymnázia

  • střední a vysoké školy

Učitelé*ky a pedagogičtí pracovníci
 

  • základní a speciální školy

  • gymnázia

  • střední a vysoké školy

edukace@chcizit.info        603 272 440

bottom of page